Răspunsuri

2014-04-09T19:38:43+03:00
Primavara a sosit
Noi ii spunem bun venit
Primavara ne-incalzeste
Cu soarele ce luceste
Nu poezie da fraze
Comentariul a fost şters
Ms mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T19:52:22+03:00

pimavara a sosit asa ca natura se va trezi la viata sa ne incante cu prospetimea ei.

aerul dulce de primavara isi face prezenta prin orasul care toata iarna a fost pustiu.

pimavara este cel mai frumos anotimp care este asteptat cu nerabdare de toti copii.

fiecare om iubeste primavara si se bucura totodata de tot ce il inconjoara.

2 5 2