Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T19:39:34+03:00
Eu am facut cate una de fiecare
eu acum citesc.
citim pentru ca trebuie.
Andrei scrie tema la biologie.
Andrei si Maria citesc acum.

Ion si Nicu sunt harnici Alina si Mariana sunt intelepte
2014-04-09T19:58:39+03:00
Merg afara.(subinteles) 
Plec acasa. (subinteles)

Eu plec.
El canta


Ana si Maria sunt rele.
Nicoleta si Rebecca sunt frumoase
1 5 1