Salut, ma ajutati va rog cu o problema la fizia ? Raspunde-ti doar daca stiti .
Un om ridica o greutate de 700 N la inaltimea de 3m. Ce fel de scripete va folosi omul pentru a ridica la aceeasi inaltime o greutate cu masa de 120 kg . (fix sau mobil) Argumenteaza raspunsul.
Urgent va rog !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T10:46:38+03:00
Draga Patricia,
Iti trimit in atasament un fisier cu solutia problemei. Fisierul este in formate .doc si .docx. Cel putin pe cel in format .doc ar trebui sa il poti deschide fara probleme. Sa-mi scri si sa-mi spui cum te-ai descurcat. Mult succes in continuare!
Prof De Mate 
Multumesc
prof de mate nu gluma atit doar ca al doilea scripete este MOBIL NU TOT FIX !!!
2014-04-10T11:05:58+03:00
Pentru a ridica o masa cu greutatea de 120 kg este nevoie sa utilizezi un scripete fix
de ce ?
Ai deschis fisierele pe care ti le-am trimis?
da, acum am vazut, merci `Profdemate19 :)
Cu placere si alta data! Trimite-mi un mesaj!