mai intai faci inmultirile si impartirile adica: 6:2*1000=3*1000=3000,apoi 657:32=20,5.apoi le aduni:3+305+3000+20,5=3328,5
mai intai faci inmultirile si impartirile adica: 6:2*1000=3*1000=3000,apoi 657:32=20,5.apoi le aduni:3+305+3000+20,5=3328,5
CeldeSus esti ecoul meu?:))
3328 acesta este rezultatul am calculat si pe calculatorul de la telefon
3328,5

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T14:52:48+02:00
2014-01-18T14:53:16+02:00
Faci intai inmultirile si impartirile si apoi adunarile

3+305+3*1000+20.53 = .... de aici continui si tu
1 5 1