Intr-o clasa sunt 30 de elevi.Stiind ca, daca ar fi cu 2 baieti mai putin,atunci jumatate din numarul acestora ar reprezenta de doua ori mai mult decat o treime din numarul fetelor,afgla cate fete si cati baieti sunt in clasa.

2
b+f=30=>f = 30 -b
(b - 2) /= 2f/ 3=>3b - 4f=6
aplici metoda substitutiei=> 7b= 126 => b=18 f=12

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T13:48:59+03:00
B + f = 30 => f = 30 -b;
(b - 2) / 2 = 2f / 3 <=> 3b - 4f = 6;
Aplici metoda substitutiei => 7b = 126 => b = 18 ( baieti in clasa);
f = 12 ( fete in clasa);


Bafta!
1 5 1
2014-04-09T14:25:54+03:00
Fete=f
Baieti=b
b + f = 30   
f = 30 -b;
(b - 2) / 2 = 2f / 3
 3b - 4f = 6;
7b = 126
b = 18 [baietii]
f = 12 [fetele]

1 2 1