Răspunsuri

2014-04-09T13:35:01+03:00
Buna ziua dragilor, cumparati acese flori simpatice si dragute... Daca cumparati primiti si ceva cadou, nu puteti rata asa oferta... Haideti repede la magazinul nostru si cumparati cat de  multe flori,.....cate flori cumparati atatea cadouri simpatice va dau.... Sper ca team ajutat cu niste ide
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T13:56:30+03:00
Veniti la floraria <<<FLOWERS SHOP<<<!!! Aici gasiti cele mai proaspete si frumoase flori romanesti ,cat si aduse de peste mari si tari.Floraria noastra prin farmecul si mireasma proaspata a florilor va oficiaza servici de cele mai bune calitati chiar si la domiciliu.Sunati acum la ,112345678 si curierul nostru va va aduce cele mai bune si convenabile comenzi.FLOWERS SHOP ,cea mai tare florarie cu flori ,frumoase ,proaspete si de cele mai mari calitati posibile,va asteptam cu drag!!!!!!
5 4 5