Răspunsuri

2014-04-09T13:04:20+03:00
18 g H2O..2gH2...16 gO
100............a...........b
a=11.11% H2
b=88.88% O

Cu regula de 3 simpla...e si greu sa iti dai seama :))
Pai daca scriu doar rezultatul si ma intreaba doamna cum am ajuns acolo....eu cfce zic??? Si fa-mi si metoda a 2a
Ma gandeam ca stii si tu putina matematica..ca regula de 3 simpla o stie toata lumea..de asta nu ti-am Mai scris tot..pai de ce sa iti Mai fac si metoda 2 cand Adelina ti-a facut-o deja?
Pai...sa vad daca o stii ca poate ai copiat-o
Poate am copiat-o:))Hahaha.ce am Mai ras...de unde sa o copiez??este atat de simpla...dar nu iti fac a2-a metoda pentru ca m-ai enervat si in plus ai dat deja cel Mai bun raspuns..multumeste-te cu ala ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T13:06:16+03:00
A) AH=1 Ao=16
MH2O= 2 * AH+1* Ao=
=2*1+1*16=
=2+16=
=18 u.a.m
1g H2o=18g
18gH2O.......2gH....16gO
100gH2O.....xgH....ygO
x=100*2 supra 18=11,11g H
y= 100*16 supra 18 = 88,89 g O
b) metoda a 2
raportul masic
H2O=2*AH impartit 18Ao=1impartit la 8 si faci cu metoda tde trei simpla
AH = 1 , Ao = 16 . MH2O = 2*AH + 1* Ao = 2*1 +1* 16 = 2 +16 = 18 u.a.m. apoi regula de trei simpla : 1 g H2O........2gH.........16gO apoi 100gH2O.....xgH..............ygO si x = 100*2 supra 18 = 11,11 g H si y = 100* 16 supra 18 = 88,89 gO