Răspunsuri

2014-04-09T10:41:02+03:00
*Apartine multimii cu elementul respectiv, presupun ca asta ai vrut sa spui. ;)

Si da, x apartine multimii {- \frac{-2}{3} } :D
E ecuatie de gradul al 2-lea, deci ca sa te convingi foloseste-te de delta si de x1, x2 :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T10:44:38+03:00
Poti face fie cu delta, fie 
(x-1)(3x+2)=0
x-1=0
x=1
3x+2=0
3x=-2
x=-3/2.
Daca te ajuta cu ceva fac si cu delta