Răspunsuri

2014-04-09T08:02:36+03:00
Formezi urmatoarea ecuatie, in care notezi cu x nr de procente

1600+1600*(x/100) = 2320 => 1600+16*x = 2320 iar de aici este foarte simplu sa il calculezi pe x, nr de procente. 
Succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T09:39:20+03:00
X=procentul prin care i s-a majorat muncitorului salariul Acum dacă salariul inţial a crescut ânseamnă că între salaraiul iniţial şi procentul majorării se află operaţia de înmulţire. Astfel obţinem ecuaţia:
1600·x=2320⇒x= \frac{2320}{1600} se taie u zero⇒x= \frac{232}{160} =1,45%
Aceste este procentajul.
Sper că te-am ajutat! :)

1 5 1