Alcatuiti o propozitie cu,cuvantul inalt la toate la superlativ,pozitiv si comparativ.

2
Pozitiv : copil inalt . Comparativ: de superioritate :mai inalt decat celelalt coleg , de egalitate : la fel de inalt ca celelalt coleg , de inferioritate : putin inalt decat colegul sau . Superlativ : relativ : de superioritate : cel mai inalt , de inferoritate : cel mai putin inalt , absolut : foarte inalt

Răspunsuri

2014-04-08T23:18:51+03:00
Este cel mai inalt brad din padure. (superlativ)
Copacul este inalt,dar sunt si altii mult mai mari. (pozitiv/simplu)
Mai inalt este celalalt copac (comparativ)
Comentariul a fost şters
Ai zis doar propozitii. :)) Hai ca esti rau. :-bd
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T23:31:50+03:00
Gradul pozitiv: baiatul este inalt
gradul comparativ:1)de inferioritare ea este mult mai putin inalta decat Mirela
2)de egalitate Andrei este la fel de inalt ca si Mihai
3)de superioritate el este mai inalt decat ea

gradul superlativ:1)relativ 1a) de superioritate; el este cel mai inalt
                                     1b)de inferioritate alina este cea mai putin inalta fata din clasa
                         2)absolut:inalt-inalt,foarte inalt,inaaalt
ea este foarte inalta
1 5 1