Fie trepezul dreptunghic ABCD cu baza mare AD,m(<A)=90* . aflati lungimia inaltimii trapezului daca : AD=25cm BC=CD=13cm

2
cred ca ai vrut sa zici AB=25 pt ca AD este inaltimea trapezului
nu
pai si atunci ce aflii?
lasa am inteles vezi rezolvarea mai jos

Răspunsuri

2014-04-08T21:20:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T21:24:55+03:00
Ducem inaltimea din C perpendicular pe AD CN_/_AB
AN=BC=13
ND=AD-AN=25-13=12
Δ DNC, mas<N=90 grade ⇒prin TP  ca CN²=DC²-NB²=13²-12²=169-144=25⇒ CN=5

CN=AB=h=5
1 5 1