Răspunsuri

2014-04-08T20:36:08+03:00
Floare=> floricica florareasa florar 
inflorit 
am scris deodata....
daca ai vazut ca scrie cineva ... de ce ai mai scris si tu
am fost primu care am intrat sa scriu ... la dati raspunsul
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-08T20:36:14+03:00
Floare => serie derivativa: florar ,florareasa ,floricica ,a inflori

floare floricica florareasa florar
florar ,florareasa ,floricica ,a inflori
Floricea, florisoara, floriu, florar, florareasa, florarie, a inflori, a inflorit, neinflorit, inflorire, infloritura, infloritor, reinflori, reinflorire, inflora, inflorat, floarea-soarelui si floare-de -colt
florarie,florar,florareasa,a inflori,floricea,
florar,florareasa floricica,inflorit