Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T20:25:17+03:00
Ich bin (Eu sunt)
Du bist (Tu esti)
Sie sind (Dumneavoastra sunteti
Er ist (El este)
Sie ist (Ea este)
Es ist (El/ea este[pt obiecte]):
Wir sind (Noi suntem)
Ihr seid (Voi sunteti)
Sie sind (Dumnealor sunt)
Sie sind (Ei sunt)
er/sie/es ist (el,ea,el/ea pt obiecte si animale este)
wir sind (noi suntem)
ihr seid (voi sunteti)
sie/Sie sind (ei,dumneaiei/dumnealui sunt)
Ich bin (Eu sunt)
Du bist (Tu esti)
Sie sind (Dumneavoastra sunteti
Er ist (El este)
Sie ist (Ea este)
Es ist (El/ea este[pt obiecte]):
Wir sind (Noi suntem)
Ihr seid (Voi sunteti)
Sie sind (Dumnealor sunt)
Sie sind (Ei sunt)
2014-04-08T20:27:03+03:00
Sein= a fi
Ich bin
Du bist
Er ist
Wir sind
Ihr seid
Sie  sind