Indică sursele de lumină aflate printre obiectele enumerate :abarajul,chibritul aprins,ecranul televizorului,farul automobilului,firmele luminoase,fulgerul,geamul ,oglinda.

Un răspuns corect,că de nu dau raport."!!!!!

2
si depinde din ce punct de vedere le iei
din ceea ce ai enumerat doar chibritul aprins indica sursa de lumina
daca ecranul tv, luminile de la masina sunt stinse , lampa stinsa , pe geam nu intra lumina , iar
Stiu si eu mi'am dat seama de acest lucrur insa nush la ce se referă.
cu oglinda nu ai de unde sa dai lumina ca sa reflectezi lumina nu e sursa de lumina

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T19:27:41+03:00
Sursele de lumină sunt:
abajur-nu este deoarece el este doar hârtia sau plasticul acela care se aşează deasupra
          becului pentru ca lumina venită de la bec să nu rănească ochii
chibritul aprins-este deoarece oferă lumină (dacă nu era aprins nu era o sursă de lumină)
ecranul televizorului-nu este o sursă de lumină
farul automobilului-este deoarece el ajută şoferul să vadă cum trebuie să conducă oferindu-i lumină.
firmele luminoase-nu sunt
fulgerul-aici eu sincer zic că nu este deoareec el nu oferă lumină el este doar un efect al descărcărilor electrice.
geamul-el nu este o sursă de lumină ci doar este un corp ce permite treceera luminii prin el.
oglinda-nu este o sursă de lumină iar dovadă stă faptul că în momentul în care lumina face contact cu o porţiune a oglinzii lumina este reflectată înapoi.
Sper că te-am ajutat! :)




26 4 26
nu prea sunt de acord cu tine... doar chibritul aprins este sursa de lumina
Răsрunsul tău a fost cel corect ,multumesc :* Crynasan
Nu ai pentru ce! :)
  • Utilizator Brainly
2014-04-08T19:35:45+03:00
Doar chibritul aprins este sursa de lumina deoarece celelalte depind de alti factori, abajurul nu este sursa de lumina, ecranul tv daca nu este pornit nu ofera lumina, farul de la masina daca nu este aprins nu ofera lumina, firmele luminoase daca nu sunt pornite nu ofera lumina, fulgerul este o sursa foarte scurta de lumina, geamul .. daca nu este pus intr-ul loc pe unde sa intre lumina nu este sursa de lumina, iar oglinda daca nu ai lumina pentru a o reflecta nu e sursa de lumina.
4 4 4