Răspunsuri

2014-04-08T18:40:47+03:00
Este foarte frumoasa:predicat nominal exprimat din verb copulativ"este" sinumele predicativ"foarte frumoasa"
este-verb copulativ la modul indicativ,timpul prezent,persoana a III-a,conjugarea a 4-a,numarul singular
foarte frumoasa:adjectiv propriu zis variabil cu 4 forme,gradul superlativ absolut de superioritate,se acorda in gen,nr si caz cu substantivul determinat "fantana",feminin,singular,nominativ.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T18:40:52+03:00
Este foarte frumoasă=predicat nominal exprimat prin verb copulativ, persoana a-III-a                                          număr singular, gen feminin, mod indicativ, timp prezent, diateza
                                activă, conjugarea a-IV-a+nume predicativ exprimat prin adjectiv
                               propriu-zis cu 4 forme flexionare, se acordă în gen număr şi caz cu
                               substantivul ,,fântâna" (număr singular, gen feminin, caz Nominativ)
                                 adjectivul se află la gradul de comparaţie superlativ, absolut.
Sper că te-am ajutat! :)
este foarte frumoasă=predicat nominal exprimat prin verb copulativ, persoana a-III-a număr singular, gen feminin, mod indicativ, timp prezent, , conjugarea a-IV-a,nume predicativ exprimat prin adjectiv propriu-zis ,număr singular, gen feminin, caz Nominativ