Răspunsuri

2014-04-08T15:43:11+03:00
Cartile sunt importante pentru noi, deoarece ele ne invata lucruri pe care noi nu le-am sti fara ele.

32 4 32
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T15:44:32+03:00
Depinde la ce fel de cărţi sunt. Spre exemplu dacă sunt cărţi de istorie ele ne ajută prin faptul că ne arată ce realizări au avut strămoşii noştri sau formarea ţării noastre etc. Însă dacă facem referire la ele în general acestea sunt importante deoarece ne fac să ştim mai multe, să obţinem cunoştinţe pe care le putem aplica chiar şi în viaţa de zi cu zi.
Sper că te-am ajutat! :)
39 4 39