Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T15:25:18+03:00
Emotiile sunt pe primul plan,carei persoane ai place sa fie intepata?
tensiunea mica,din cauza nealimentari(desi nu trebuie sa mananci),totusi o eugenie nu ar strica,
si ar mai fii si cazul an care ,unelor persoane li se face rau numai atunci cand vede si sangele.

1 5 1
2014-04-08T15:29:06+03:00
Pai, primul motiv pentru care o persoana lesina atunci cand doneaza sange ar fi ca persoana aceea este slabita sau acelei persoane i se face rau.
Mult Succes!