Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T14:52:58+03:00
Secventa ne spune ca nu exista oameni urati,ci fiecare e frumos in felul lui.Cei care se cred frumos nu ar trebui sa isi bata joc de cei pe care ei ii considera urati.
Fiecare om e frumos pentru cine il apreciaza.

dar nu te supara imi faci si un text argumentativ te rog
Aceasta secventa se refera la faptul ca nu exista oamenii urati,ci fiecare om e frumos in felul lui.Frumusetia este trecatoare asa ca tot ce conteaza este sufletul omului.Acesta este bun si rau.
sper ca e bine
mersi:)
pentru putin
2014-04-08T14:56:47+03:00
Aceasta secventa se refera la faptul ca oamenii au un fel anume nu conteaza daca esti urat sau frumos, conteaza sa ai tu felul tau asa ca ar trebui sa iti consideri chiar tu felul tau  cam aceste cuvinte exprima acest citat.
Mult Succes!
1 5 1