Ioana,Elena si Miruna aveau impreuna 100 lei.dupa ce si-au umparat fiecare cate doua stilouri , iar Miruna a cumparat unul si pentru surioara ei, fetele au ramas cu 21,25, respecti 6 lei.Cati lei a avut fiecare fata ?

2

Răspunsuri

2014-04-08T14:31:26+03:00
Ne da cu virgula si nu stiu cat la % e adevarat dar cred ca 4,65???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T14:52:20+03:00
4,65 lei...
Raspuns:4,65 lei a avut fiecare fata
1 5 1