Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-08T13:50:03+03:00
1. Care este suma ?
   42x4=168 ( suma )

a.I_____I+42
b.I_____I

Suma este 168 . Aflam suma partilor egale :
 168-42=126
 126:2=63 ( numarul b )
 63+42=105 ( numarul a )

Verificare : 105+63=168
2014-04-08T13:51:32+03:00
Stiu ca ai aceasta proiblema in cartea de evaluari finale clasa a IV-a
42:3=14 diferenta
14x4=56 suma 
56 - 14=42(dublul celui deal doilea nr)
42:2 = 21 ( II)
21+ 14 = 35
Daca vrei sati zic ecplicatia spune multumesc :)

am uitat explicatia da mersi de ms :))) iti raspund in schiumb la mai multe intrebari