alcatiueste propozitii cu cuvintele odata o data intruna intr-una deloc de loc deoparte de o parte altfel alt fel demult de mult


repede va rog

2
Odata a fost ca niciodata o printesa intr-un castel. O data a plouat si a nins in acelasi timp. Ploua intruna. Nu mai este gem deloc. Parcul nu este departe de casa lui Andrei. Poti merge de o parte si de alta a strazii. De maine incepe scoala altfel. Vreau un alt fel de mancare. Nu am mai fost demult timp la cumparaturi cu tine.Ai mancat atat de mult.Sper ca ti-am fost de ajutor
Comentariul a fost şters
ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T11:38:52+03:00
Astazi vreau sa ma imbrac/sa ma machiez intr-un ALT FEL decat deobicei.
A fost odata, DEMULT, o fata care se numea Ana-Maria.
Nu am crezut ca se va scrie atat DE MULT!
Sper ca te-am ajutat, pupici :*.
2014-04-08T11:48:19+03:00
Am notat o data pe calendar . Sa vezi ce s-a intamplat odata. 
 Ma certat intruna. Nu ma intelege deloc. Ea este de loc din Bucuresti. Sunt de acord cu ea deoparte . M-am lovit de o parte a patului. Altfel privesti lucrurile acum. E alt fel de viata aici. Demult nu am mai mancat asa . Ati povestit asa de mult azi
5 4 5