Răspunsuri

2014-04-08T10:25:52+03:00

incearca sa cauti pe pagina de internet olimpiade.ro
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T10:32:25+03:00
Afla suma a 3 nr consecutive stiind ca cel mai mic dintre ele este 34. Punctul 1      punctul 2 Micsoreaza cel mai mare nr impar de 2 cifre distincte cu rasturnatul lui apoi adauga 82.    punctul 3 Afla toate nr de 3 cifre,scrise cu cifre diferite,care au cifra zecilor 7 si cifra unitatilor  8.Calculeaza dif dintre cel mai mare nr si cel mai mic.    punctul 4  Cate nr naturale de 3 cifre exista mai mici de 200,stiind ca fiecare dintre ele nu are cifra care sa se repete,iar cifra unitatilor este 7?Calculeaza suma dintre cel mai mic nr si cel mai mare aflat.