Răspunsuri

2014-04-08T07:53:26+03:00
Pai stapanirea romana in dobrodea si daciaa fost in anul 1312 i.hr. atat stiu


sper cateam ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-08T10:38:04+03:00
Dacia romana a fost o provincie dupa cucerirea Daciei de catre Imperiul Roman sub co nducerea lui Traian in 106 pana in 271.
Dacia nefiind cucerita total,dacii liberi hartuiau legiunile romane din aceasta zona.Au existat mai multe revolte impotriva stapaniri romane in interiorul provinciei.In aproximativ 100 din cei 165 de ani au existat numai conflicte.Sper ca te-am ajutat.
2 5 2