Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T23:06:03+03:00
In primul rînd reacția dintre o bază și acid se numește reație de neutralizare . La amestecarea lor se obține o sare noua si apa.
2014-04-07T23:17:09+03:00
Reactia dintre un acid si o baza cu formare de apa si sare se numeste neutralizare. aceasta reactie se poate forma cu ajutorul:
a)acid si baza
b)acid si oxid bazic
c)baza si oxid acid
d)oxid bazic si oxid acid
inafara de obtinerea sarurilor cu ajutorul hidroxizilor se mai folosesc si carbonatii solubili reactia fiind una efervescenta
1 2 1