Scrie un text argumentativ de 150-300de cuvinte despre deschiderea catre nou,pornind de la ideea identificata in urmatoarea afirmatie:E desigur vrednica de cinstire nazuinta omului spre noutate ,e poate chiar cea mai nobila insusire a lui ,ce-i face originalitatea si-l indreaptateste oarecum la viata

2

Răspunsuri

2014-04-07T22:58:51+03:00
Fiecare are dreptul de a alege ceea ce face cu viaţa lui dar în cele din urmă toţi ne vom da seama că, asa cum am sustinut prin cele afirmate anterior, prin iubire toate lucrurile frumoase sunt posibile, că acest sentiment ne face mereu să tresărim de emoţii şi ca nu mai există vreunul care să dea mai multă frumuseţe vieţii, pe când ura ne va aduce doar o viaţă tristă şi întunecată.
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T23:15:01+03:00
Viata e o stare de tranzit intre nastere si moarte... un peron unde te zbati sa ocupi un loc intr-un tren, un tren care duce poate "nicaieri" sau poate pe culmile celei mai mari realizari. Defapt unii isi pierd viata, pentruca nu au destula vointa, altii asteptind, fara asi da seama ca viata e doar ceea ce punem noi in ea. Deci trebuie sa realizam ca bine cunoscutul nou, niciodata nu este absolutul nou. Ca e mai bine e sa creezi lucruri noi decit sa povestesti despre ele
7 3 7