1.Estimati in metri lungimea salii de sport.Estimati in centimetri lungimea unui manual.Verificati prin masurare.
2. Laturul unui teren in forma de patrat este de 7 dam.Cati metri masoara lungimea laturilor patratului?
3.Dana parcurje un drum cu lungimea de 430 dam si altul cu 110 dam mai scurt.
Cati metri masoara in total distanta parcursa de Dana?
4.Pentru confenctionarea a 8 rochii sunt necesari 24 m de matase.
Cati metri de matase vor fi necesari pentru confenctionarea a 10 rochii identice?
Va rog,macar rezolvarea la 2..

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T22:23:31+03:00
Sala de sport   aproximativ 30 de metri 
manualul aprox 30 de cm 
2. 70 de metri
3.5400 metri
4. 30 de metri
12 4 12
2014-04-07T22:29:23+03:00
La prima intrebare poti masura tu.                                                                2] Deci 7 dam =70m  70*4=280m                                                                                 3]  Transformam 430 dam=4300m  iar 110 dam=1100m ;Deci cati m masoara distanta parcursa de dana? 4300+[4300-1100]=4300+3200=7500m                                              4]  Intai aflam cati m trebuie pentru confectionarea unei rochii?                                      24:8=3m                                                                                                                        Cati m trebuie pt confectionarea a 10 rochii?                                                             3*10=30m
4 4 4