Răspunsuri

2014-04-07T22:04:40+03:00
Naratorul este instanta care isi asuma o anumita postura fata de evenimentele narate, fiind un mediator între autor si cititor. Personajul este principalul element al unei opere epice sau dramatice, care determina actiunea, se afla în centrul evenimentelor si întâmplarilor ori poate fi o puternica personalitate umana în jurul careia se construieste esenta ideatica a creatiei literare. O idee dupa care poti sa o dezvloti ;) ;) !

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T22:11:31+03:00
           Naratorul este cel care relateaza faptele,dar care descrie si personajele.Perspectiva sa poate fi subiectiva,adica sa isi exprime opinia in legatura cu faptele si caracterul personajelor,sa fie ironic,dar poate fi si obiectiv.In cazul in care naratorul este si personaj,acesta interactioneaza si cu celelalte personaje,le observa reactile,trairile,deci este subiectiv.
4 5 4