Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T21:58:41+03:00
Pentru a arata cat de mult se tine la acea persoana sau lucru . este asemanat cu un obiect foarte pretios.
aceasta figura de stil apropie doi termeni , pe baza unor trasaturi comune , pentru a scoate in evidenta carateristicile......
cei doi termeni sunt asociati prin intrmediul adverbuli ca
2014-04-07T22:02:25+03:00
Rolul comparatiei"ca la ochii din cap" are rolul de a intensifica o traire..de exemplu"tin la el ca la ochii din cap"-tin la el foarte mult,fara limite.Se creeaza o conexiune stransa intre tine si o persoana,"ochii" fiind una dintre cele mai importante parti ale corpului".
2 5 2