Răspunsuri

2014-04-07T21:15:19+03:00
9x9-9x8=√121-(√2)²
9=11-2=9 A
dificil pentru clasa 2
nu m-am uitat , scuze
9x9-9x8=3x2+10:2-50:25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T21:19:15+03:00
Un stilou costa 9 lei.Pentru o clasa s-au cumparat 9 stilouri.Stiind ca s-au dat 8 stilouri,calculati pretul stilourilor ramase.
9 stilouri*9 lei-9 lei*8 stilouri folosite=9 lei pentru ca ramane un stilou.
ms
nptk*********/////////*********/////////*------------