Răspunsuri

2014-04-07T19:21:15+03:00
Asta este sper ca team ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T21:48:42+03:00
1.Afla suma a 3 nr consecutive stiind ca cel mai mic dintre ele este 34.      2. Micsoreaza cel mai mare nr impar de 2 cifre distincte cu rasturnatul lui apoi adauga 82    3.Afla toate nr de 3 cifre,scrise cu cifre diferite,care au cifra zecilor 7 si cifra unitatilor 8.calculeaza diferenta dintre cel mai mare nr si cel mai mic nr.  4.Cate nr naturale de 3 cifre exista mai mici de 200 exista,stiind ca fiecarw dintre ele nu are cifra care sa se repete,ier cifra unitatilor este 7?Calculeaza suma dintre cel mai mic nr aflat si cel mai mare.
multumesc
Cu multa placere!
Multumesc mut petru suiecte.
cu multa placere!