ca sa demonstrezi ca ai cei 7 ani de acasa...;)
Politetea tine de un set de reguli de etica, impuse mai mult sau mai putin in orice civilizatie. Moralitatea de asemenea, implica aceste reguli, prin care noi ca si oameni, facand parte dintr-o societate, nu producem discomfort celorlalti. Daca ai studiat filosofia vei observa, teoria contractului social prin care omul, renunta la legile naturii, sau legile naturale, - cum vrei sa-i spui - si se organizeaza in grupuri din motive de securitate. Astfel traim intr-o societate cu legi artificiale.

Răspunsuri

2014-04-07T19:05:17+03:00
Suntem politicosi pentru a ne face bine unul altuia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T19:05:34+03:00
Deoarece asa suntem invatati de mici!Parintii ne-au invatat sa fim respectuosi cu alti oameni!
1 5 1