Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T18:32:50+03:00
Ca sa fie divizibil cu 5 trebuie ca b -{0,5}.
Ca sa fie divizibil cu 4 trebuie ca ab:4
cazul 1:b=0 atunci a-{2,4,6,8}
cazul 2:b=5 atunci nu exista a care sa indeplineasca conditia.
pin concluzie,numerele sunt 120,140,160,180-4 numere
Gata
Facti
...
ca sa fie divizibil cu cinci inseamna ca nr trebuie sa se termine cu 5 sau 0
nr=100,105,110,115,120,....185,190,195,200,....
2014-04-07T18:38:41+03:00
Pai, cam 4 numere de forma 1b se divid cu 5 si 4.
Numerele sunt: 120,140,160,180.
Mult Succes!
Un strigat de trambita anunta lupta.un freamat de arme a strans armele
strigat-substantiv, genul neutru, numarul singular. trambita-substantiv genul feminin, numarul singular lupta-substantiv genul feminin, numarul singular freamat-substantiv, genul neutru , numarul singular arme-substantiv, feminin, numarul plural.
anunta-verb persoana 3 , timpul prezent, numarul singular
a strans-verb, persoana 3 timpul trecut numarul singular.
Sper ca te-am ajutat!