Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T14:01:17+02:00

Menees a atins in data de 11 februarie, la studioul de inregistrari Carbondale, frecventa de 0,393 hertzi - un Fa diez. Recordul precedent era de 0,797 hertzi.
Mersi!M-ai ajutat!
Cu placere :D
Alexandru1221, trebuia precizat care fa#.. fa1, fa2, fa3..
Menees a atins in data de 11 februarie, la studioul de inregistrari Carbondale, frecventa de 0,393 hertzi - un Fa diez. Recordul precedent era de 0,797 hertzi.
2014-01-18T16:43:11+02:00
Persoana care a atins cea mai mare nota muzicala este Menees.