Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T17:39:28+03:00
Nu a domnit doar un an, poate te referi ca a domnit peste cele 3 tari romane doar un an. Motivul pentru care nu a domnit mai mult a fost simplu: a fost asasinat de generalul Basta  in anul 1601. Chiar daca nu era asasinat atunci, cu siguranta ca la scurt timp se incerca un  nou asasinat sau ar fi fost atacat de catre turci sau austrieci deoarece crearea unui stat roman prin unirea provinciilor romanesti reprezenta un urias pericol in cadrul politicii expansioniste a tarilor vecine.
de nada
si madalinau nu stii da =
=D
nustiu ma inchipui sa stii tu:D
ei dapa tu stii mai ghine ca mine =D
2014-04-07T17:43:20+03:00
Mihai viteazul a domnit doar un an deoarece a fost ucis foarte repede pe campia Turzii.

de catre turci

a fost ucis de catre mercenari olandezi (valoni) care au fost platiti de catre generalul Basta (era austriac) ..... turcii nu aveau ce cauta la Campia Turzii in inima Transilvaniei in acea epoca. Te rog sa te documentezi mai bine. Multumesc!