Răspunsuri

2014-04-07T15:29:18+03:00
 masura ipotenuzei triunghiului dreptunghic ABC este  2 radical din 65 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T15:30:54+03:00
Tg C = 2 / 3 => AB / AC = 2 / 3 
8 / AC = 2 / 3
AC = ( 3 * 8 ) / 2 = 24 / 2 =12

In triungiul ABC dreptunghic aplicam teorema lui Pitagora:
BC la patrat = AB la patrat + AC la patrat
BC la patrat = 64 + 144
BC la patrat = 208
BC = radical din 208
BC = 4 radical din 13
3 5 3