Răspunsuri

2014-04-07T15:16:16+03:00
A un segm +4
b un segm +12
c un segm +20
840-4-12-20=804
804:3=268
268+4=272
268+12=280
268+20=288
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T15:25:10+03:00
A/4 + 1 = b/4 + 3 = c/4 + 5  ( din cerinta)

a/4 + 1 = b/4 + 3      (din cerinta)
a/4 = b/4 + 3 - 1
a/4 = b/4 + 2    |*4   ( inmultim totul cu 4 ca sa scapam de fractie )
a = b +  8

b/4 + 3 = c/4 + 5   (din cerinta)
c/4 + 5 = b/4 + 3
c/4 = b/4 + 3 - 5
c/4 = b/4 - 2   |*4 ( inamultim totul cu 4 ca sa scapam de fractie) 
c = b - 8

a + b + c = 840   ( inlocuin a,c in functie de b... le-am calculat mai sus)
( b + 8 ) + b + ( b - 8 ) = 840
b + 8 + b + b - 8 = 840
3 * b = 840
b = 280
 
a = b + 8 = 280 + 8 = 288
c = b - 8 = 280 - 8 = 272

Verificare:
a + b + c = 288 + 280 + 272 = 840 ( corect )






 
1 5 1