Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T15:07:34+03:00
Vaporul a esuat in largul marii.Catargul a fost lovit de fulger. Uraganul batea cu putere.Singurul supravietuitor a dat alarma.Marea era plina de corali . Croaziera se anuntase destul de interesanta. Naufragiul a fost anuntat prin radio. Pupa era avariata.  Din prova  nu s-a putut salva nimic. Un submarin a salvat supravietuitorii.
2014-04-07T15:08:18+03:00
Un test?? poate vrei sa zici un text . Sa stii ca e mare diferenta ...