Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-07T14:49:47+03:00
*-->grade

a+b=90*

 \frac{a}{b}= \frac{3}{2}  => aplicand regula de 3 simple ca b= \frac{2a}{3} inlocuin b in ecuatia a+b=90*

aducem la acelasi numitor comun ecuatia

a+ \frac{2a}{3} =90* numitor comun este 3

ecuatia devine 3a+2a=270
5a=270
 a=\frac{270}{5}=54 =>
a=54

inlocuim in prima relatie a+b=90

54+b=90
b=90-54
b=36

Masurile celor doua unghiuri sunt egale cu:

a=54
b=36
6 4 6
2014-04-07T14:53:53+03:00