Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T12:29:15+03:00
Giocel - firav, gingas, iarna -geroasa , nemiloasa, ger - cumplit , soare - stralucitor , indraznet,
        sper sa te ajute!
19 4 19
ghiocel-plapand mic firav iarna -grea geroasa ger -aspru soare -cu dinti arzator stralucitor
ghiocel-plapand, iarna-friguroasa, ger-puternic, soare-stralucitor;
2014-04-07T12:29:30+03:00
Ghiocel-firav-alb-plapand
iarna-rasfatata-geroasa-friguroasa
ger-aspru-nemilos-neinfricat
soare-stralucitor-biruitor-arzator