Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T14:26:45+03:00
Cauze:
- lipsa de sprijin intern si extern impotriva amenintarii otomane
- capacitate redusa economica si militara care sa sustina un efort de razboi de mare amploare
- dezbinare in randul boierimii
Consecinte:
- a permis mentinerea dualitatii/nesigurantei politice in randul boierimii
- plata crescanda a tributului ca o reprezentare a rascumpararii pacii
- a evitat ocuparea Tarilor Romane de catre alte puteri vecine
25 4 25
2014-04-07T15:45:28+03:00


cauza:

*lipsa de sprijin intern si extern

consecinta:

*cresterea taxelor

*a evita o posibila ocupare a tarlor romane