Răspunsuri

2014-04-07T11:04:48+03:00
Volumul este l^3 sqrt2 /12. Latura l este 12, ca urmare 

V = 12^3 sqrt /12

V = 12^2 sqrt2

V = 144sqrt2

Atat :)
Marius, vezi ca in formula volumului ai radical din 2, nu radical din 3.
Vlady, fii atent ce raspunsuri folosesti ca fiind bune ;)
nu este adevarat..uita-te mai bine peste formule
iti spun eu prentru ca lucrez in fiecare zi cu ele
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T11:25:24+03:00


V=l³√3/12

V=12³√3/12

V=1728√3/12

se simplifica 1728 cu 12

V=144√3

sper ca te-am ajutat

cel mai bun???

1 5 1