Am primito la concurs acum 30minute
a+b+c=840
a:4+1=b:4+3=c:4+5
a=?
b=?
c=?
p.s.sunt pe a3-a

2
la fii inteligent?afost greu?trebuia sa mearga si baiatul meu dar l-adurut maseaua toata noaptea...........offff
DA LA FII INTELIGENT
IN AFARA de aceasta,a fost foarte usor
multumesc de raspuns dar nu stiu de ce s-a repetat intrebarea..........
a fost doar sa aflam diferenta,suma sau un nr.

Răspunsuri

2014-04-07T12:04:19+03:00
A+b+c=840
a:4+1=b:4+3=c:4+5
a:4+1=b:4+3
a:4-b:4=3-1
(a-b):4=2
a-b=2*4=8 ⇒ a=b+8

a:4+1=c:4+5
a:4-c:4=5-1
(a-c):4=4
a-c=4*4=16  ⇒-c=16-a  c=a-16  si il inlocuim pe a

c=b+8-16
c=b-8  inlocuim in suma

b+8+b+b-8=840
3b=840
b=280    a=288  c=272

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T12:44:20+03:00

   a  |-------|-------|--------|-------| +4

   b  |-------|-------|--------|-------| +12

   c  |-------|-------|--------|-------| +20

840+4+12+20=876(suma a 3 parti egale)

876:3=292(o parte)

a+4=292

a=292-4

a=288 

b+12=292

b=292-12

b=280

c+20=292

c=292-20

c=272

verificare:  288+280+272=840

team votat cel mai bun deoarece ai explicato pe segmente
multumesc !