Răspunsuri

2014-04-07T09:02:28+03:00
tenisi este raspunsul corect
npk
multumesc?
??
imi dai multumesc?
nu pot sa cred ca cersesti multumiri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T09:02:39+03:00
Interesantă întrebare. Sinceră să fiu, nici eu nu ştiam forma corectă.
Conform DEX-ului -> " tenişi " ( de la "tenis" )
 
Sper ca te-am ajutat !
mersi
cu placere . deci pe care o pui cea mai buna ?
cu placere . deci pe care o pui cea mai buna ?
:)