Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-07T09:22:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nebuna= zburbalnic
nebun=innebunit
87 4 87
2014-04-07T11:37:06+03:00
Sprintena,zburdalnica,zvapaiata

Nechibzuit,inconstient
53 4 53