Răspunsuri

2014-04-06T22:59:41+03:00
Dacă ne gândim la sănătatea noastră, trebuie amintit că mare parte din boli sunt (şi) din cauza poluării din mediul în care trăim şi care ne slăbeşte.... iar inundaţiile ce devastează ţara se trag nu din ghinion sau furia naturii ci din defrişări şi desecări.... Înmulţirea dăunătorilor vine de la faptul că omul a distrus mare parte din locul de viaţă a păsărilor sălbatice, reptilelor şi liliecilor şi nu mai are cine mânca surplusul de şoareci şi insecte.... Şi aşa mai departe..
Sunt încă prea mulţi printre noi care aruncă gunoiul pe unde apucă, dar şi ei trebuie să înveţe că nimic nu trebuie aruncat la întamplare.
am o putere speciala
Da,desigur.Nesimtirea e cea mai buna putere a ta,fi calm . :))
Doa :>
Clar. :>
Nu simt ,din cauza asta sunt nesimtit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T23:00:57+03:00
Parerea mea este ca un mediu de viata sanatos este de nelipsit oricarei pesoane.
In primul rand, sansele te a te imbolnavi sunt mult mai mici daca, de exemplu, respecti normele de igiena personala decat atunci cand igiena ta e una precara si locuinta ta nu este curatata frecvent, pentru ca un mediu sanatos presupune, in mod evident, si un loc curat in care sa traiesti. Continua pe aceeasi tema, e simplu
Ataat:)) ms
A, ok, n-ai pentru ce :))
o să-i spui lu diriga de unde ai scris :)))
spun*
Doa