citeste atunci altele... crede-ma sunt atatea carti in lume traduse in romana ca nu iti ajunge o viata de om sa le citesti pe toate... du-te la biblioteca si intreab-o pe bibliotecara ce iti recomanda
Acum citesc 'Orasul cu salcami' de Mihail Sebastian
baltagul de mihail sadoveanu
pilotul de pe dunare de jules verne
,,Ne revedem in paradisul meu " frumoasa cartea despre o fata bonlava de cancer la cap finalul e frumos

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T13:47:55+02:00
Twilight tio recomand cu drag :P
invitatie la vals
Cinci saptamani in balon . E foarte fainaa
Amintiri din Copilarie asa ca este si amuzanta si te ajuta la lectii.:*
Elevul Dima dintr-a saptea
Invitatie la vals si scrisoare de dragoste de Mihail Drumes
2014-01-18T13:49:53+02:00
Toate cartile de  Jules Verne,  Enrico, inima de copil  Micul print  Micul lord  Singur pe lume  
1 5 1