Răspunsuri

2014-04-06T20:23:21+03:00
Nominativ subiect:Ei au stat acasa aseara.
Acuzativ complement direct:Pe ei nu ii invit la ziua mea.
Dativ complement indirectLor nu li se iarta greseala.
Genitiv atribut genitival:Aceasta cravata este a lor
V
ocativ:Ei!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T20:26:17+03:00
Nominativ/acuzativ: ei - Ei merg in fiecare zi la un curs de engleza. Am sa-i conduc pe ei la scoala.
Genitiv/dativ: lor - Cartile lor se afla inca pe birou. Imprumuta-le manualul, au nevoie.

Nominativ/acuzativ: acela - Acela a luat cea mai mare nota pentru ca a invatat. Am venit la liceu cu acela.
Genitiv/dativ: acela - Hanoracul aceluia este in sala de sport. I-am daruit aceluia o carte de ziua lui.

Nominativ/acuzativ: toti - Toti s-au calificat la etapa urmatoare a concursului. El ii insoteste in excursie pe toti din clasa lui.
Genitiv/dativ: tuturor - Drepturile tuturor au fost respectate. Spune-le tuturor din curtea scolii sa iasa.
1 5 1