Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T19:39:11+03:00
America de Nord aparține regiunii holarctice.
America de Sud aparține regiunii neotropicale.

America de Nord
- clima nu variază doar în funcție de latitudine și longitudine ci și în funcție de distanța față de coasta estică sau vestică. Groenlanda este în permanență acoperită de un strat de gheață, iar tundra si taigaua rece se întind peste Nordul Îndepartat. În zona Marilor Câmpii se bucură de o clima caldă, semiaridă iar în sud-vest, clima trece de la munții înzăpeziți la deșert.
America de Sud
În nordul continentului găsim un climat intertropical cu multă căldura vara si ploi iarna,un climat montan, dar și un climat ecuatorial. Cum ne îndepărtăm de nordul continentului, întâlnim mai multe tipuri de climă. În centru se găsește un climat intertropical,ecuatorial,montan dar și un climat al deșerturilor tropicale.
În sudul continentului se găsesc climaturi subtropicale,temperat-oceanice,montane.

succes!
25 4 25
2014-04-06T19:46:40+03:00
1. pozitia geografica
2. desfasurarea latitudinala pe 140 grade
8 3 8