multumesc frumos
termenul doi este 32 deoarece 57-25 este 32
Cu placere.Daca raspund il poti face cel mai bun?Mersi
crezi ca mii asa greu sa fac o scadere sau ce?am trecut prin clasa a 3a
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T19:02:15+03:00
25+a=57
a=57-25
a=32        este numarul necunoscut                                                                                        
1 5 1
2014-04-06T19:02:21+03:00