Scrie o carte (scrisoare) bunicilor , pe care nu i-ai mai vazut de ceva vreme. Anunta-i si despre serbarea de sfarsit de an la care ii inviti.

2
Dragi bunici ,
Dragii mei bunici,
Sper ca sunteti amandoi sanatosi,voinici,exact cum erati cand v-am vazut.
Vreau sa va anunt ca pe data de 12.06,ora12:00,unde voi fi personajul principal si,voi avea nevoie de voi .
Sper ca puteti ajunge!
Cu drag,
Madalina

Răspunsuri

2014-04-06T17:51:49+03:00
Dragii mei bunici , 
Vreau sa va inforez ca eu si familia mea suntem bine . Eu merg la scoala , parintii lucreaza in continuare iar fratele meu merge la facultate . Da voi ce faceti sunteti bine ? Sunteti sanatosi ,bucurosi ? Mi-asi dori ca amandoi sa veniti la mine sambata sa facem un gratar . Va iubesc !
Cu drag , nepoata voastra !
mai eugendonea scrisoarea trebuie sa fie referita la o serbare de sfarsit de an
nu la un gratar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-06T17:57:15+03:00
:scrisoarea mea este :
                                     draga bunici ,
sper ca sunteti sanatosi si bucurosi de viata voastra! eu as vrea sa va invit la serbarea de sfarsit de an in care voi juca un rol important .Serbarea  va  avea loc pe 12 iunie la ora17:00 la scola mea .
 Sper ca veti putea veni!
                                                                 cu drag,
                                                                  ( si scri numele tau)
5 4 5